لبیک فرمانده

لبیک فرمانده
سید علی جان مافرزندانت آماده ی جهادیم!
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

  رسول خدا (صل الله علیه و آله ) فرمودند:هرکس از امت من که صبح کند (روزگار بگذراند)،ولی همٌت او جز خدا باشد،از خدا نیست؛وهرکس به کارهای مومنان اهتمام نورزد؛ از مومنان نباشد؛وهرکس به خواست خود به ذلت تن دهد از ما اهل بیت نیست.


1-سوریه تنها کشوری است که در ۸سال دفاع مقدس زمانی که همه دنیا برضد ایران متحد شده بودند پشت سر ایران ایستاد وحتی گاهی اوقات خاکش را در اختیار رزمندگان ایرانی جهت انجام عملیات و آموزش قرار میداد.

  

    حضور بسیج در صحنه انقلاب

بسیج به معنى حضور و آمادگى در همان نقطه‌اى است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است؛ لذا پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولى عصر ارواحنافداه - مهدى موعود عزیز - یک پیوند ناگسستنى و همیشگى است.۱۳۷۸/۰۹/۰۳
بیانات در دیدار جمعی از بسیجیان 





انتخابات دهم ریاست جمهوری در سال 1388 در ایران و حوادث بعد از آن یکی از پیچیده ترین بحران های پیش آمده در سه دهه گذشته انقلاب اسلامی بود که به واسطه آن بسیاری از ظرفیت ها و واقعیت های جمهوری اسلامی محک خورد و مورد آزمون قرار گرفت.با پیروزی اصول گرایان در مجلس هفتم و ایفای نقش مطلوب آنان در حل مسائل ومشکلات کشور، افکار عمومی به سوی آنان اقبال نشان داد.

این اقبال خود را در انتخابات ریاست جمهوری نهم بیشتر نمایان کرد و نامزد اصول گرا یان _ دکتر احمدی نژاد_ در این انتخابات، توانست بر نامزد اصلاح طلبان و کارگزاران -هاشمی رفسنجانی- پیروز شود.

                                                                        «مثل مرگ و زندگی»

از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، هدف دولت آمریکا از طرح بحث مذاکره ایران و آمریکا، زمینه‌سازی برای بهره‌برداری تبلیغاتی و گرفتن ژست ابرقدرتی توسط دولتمردان این کشور است و مذاکره با آمریکا ضمن آنکه فضای مبارزات ضد استکباری مبارزان اسلامی را تضعیف می‌کند، در حل مشکلات داخلی ایران نیز بی‌تأثیر است.
 همچنین بحث منطقی بودن و تابع استدلال بودن نوع موضع‌گیری و تصمیم نظام اسلامی در موضوع مذاکره با آمریکا و بی‌منطق بودن دولتمردان آمریکائی در این زمینه، از دیگر جوانب مورد تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این بحث است.



رهبر انقلاب در دیدار با جوانان خراسان شمالی «ضعف فرهنگ کار جمعی» را به عنوان یکی از نقاط ضعف ملی در بحث سبک زندگی و تحقق فرهنگ زندگی اسلامی مطرح کردند. ایشان در بیانات دیگری نیز ضرورت توجه به تقویت کار جمعی در جامعه را تبیین و پیشنهاداتی را نیز برای رفع این نقطه‌ی ضعف ارائه نموده‌اند.
 آنچه در ادامه می‌آید گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی فرهنگ کار جمعی است که به عنوان یکی از مطالب پرونده‌ی «کار جمعی» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.