لبیک فرمانده

لبیک فرمانده
سید علی جان مافرزندانت آماده ی جهادیم!
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی:
دادستان کل کشور با بیان اینکه فتنه‌گران در فتنه 88 دلدادگان به انقلاب و نظام اسلامی را در جهان به ویژه کشورهای مختلف اسلامی نگران کردند، گفت: حصر یک امر قانونی و یک اقدام تامینی است که می‌تواند مقدمه رسیدگی و محاکمه سران فتنه نیز باشد.
به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین "سید ابراهیم رئیسی" در همایش پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان چشم امید مردم در کشورهای اسلامی است و بارها در جلسه‌های خصوصی از مردم این کشورها از آفریقا تا یمن شنیده‌ام که انقلاب اسلامی دارای جایگاه خاصی است و ایران تنها کشور پرچم دار مکتب انتظار و لا اله الا الله و اسلام واقعی و ناب است لذا در این کشور گاهی حرف‌هایی در سایت‌ها زده می‌شود که دل ما را نگران می‌کند، چرا که اگر این نظام نباشد دیگر جایی برای پناهنده شدن نداریم. 
 
وی با اشاره به ایستادگی مردانه رزمندگان حزب الله لبنان در برابر هجوم ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به عشق انقلاب اسلامی و رهبری، افزود: ما امیدواریم که دیگر شاهد چنین رویدادهایی نباشیم و با گذشت پنج سال از جریان فتنه، سران آن توبه کرده و اتفاق های افتاده را نیز اصلاح کنند. 
 
حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به مساله حصر سران فتنه خاطر نشان کرد: بدون شک این اقدام عین مجازاتی است که باید در مورد آنها اعمال می‌شد. 
 
وی افزود: مسئله در مورد کسانی که پس از هشدارهای رهبری در مقابل نظام ایستاده و این فتنه بزرگ را رقم زدند و دشمن را امیدوار و کشور را دچار چالش کردند، روشن است که چه باید در مورد آنها انجام شود. 
 
دادستان کل کشور گفت: با عنایت رهبر معظم انقلاب و مسوولان عالی کشور در شورای عالی امنیت ملی تصمیم به حصر این سران گرفته شد و حصر یک امر قانونی و یک اقدام تامینی است که می تواند مقدمه رسیدگی و محاکمه سران فتنه نیز باشد. 
 
دادستان کل کشور با انتقاد از رسانه‌های که از سران فتنه حمایت می‌کنند، تصریح کرد: این سران اعلام نمی‌کنند که ما توبه می‌کنیم آن وقت شما برای آنها دل می‌سوزانید. 
 
حجت‌الاسلام رییسی افزود: این جرم را اگر هر کس دیگری مرتکب می‌شد باید طبق قوانین نظام مقدس اسلامی مورد مواخذه و محاکمه قرار می‌گرفت، لذا حصر آنها لطف رهبری و نظام بوده و بنا بر تشخیص یک مصلحت انجام شده است. 
 
دادستان کشور با بیان اینکه نباید به هیچ وجه مساله رفع حصر سران فتنه مطرح شود، افزود: اگر سران فتنه بر مواضع خود پافشاری کنند، حتما پیگیری‌های لازم برای محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت، در فتنه تشخیص حق از باطل کاری مشکل است، فتنه آنچنان جاده را غبار آلود می‌کند که مسیر برای همگان گم می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه ماهیت فتنه غبار آلودگی مسیر حقیقت است، افزود: آن کسانی که قطب نمای حرکتشان بصیرت در دین و همچنین حق مداری و حق خواهی است و هرگز در نگاه آن‌ها باطل توانایی جلوه پیدا کردن ندارد، این مسیر را به رغم غبار آلودگی به سلامت طی می‌کنند. 
 
حجت‌الاسلام رییسی با اذعان به اینکه فتنه‌ها و توطئه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است، تصریح کرد: کودتای نوژه، فتنه منافقین و جریان بنی صدر از جمله آن است، ولی در تمامی این فتنه‌ها حتی در هشت سال جنگ تحمیلی برخلاف فتنه ۸۸ دشمن احساس جای پا در کشور نمی‌کرد، این احساس در فتنه ۸۸ برای دشمن بوجود آمد و کسانی که این امیدواری را در دشمن ایجاد کردند، ظلم بزرگ و گناه نابخشودنی انجام دادند. 
 
وی گفت: در فتنه ۸۸ دشمن بر موج فتنه و خط تقلب و تردید سوار شد و پس از ایجاد شبهه تقلب در جامعه اعتراف کرد که در این انتخابات تقلب نشده و سندی برای تقلب وجود ندارد. 
 
حجت‌الاسلام رییسی با بیان اینکه دشمن حتی در قلب برخی از خوبان تردید ایجاد کرد و خوبان نیز گفتند نکند واقعا تقلبی شده است، افزود: طبق اعترافات دشمن تقلب اسم رمزی برای کشاندن مردم به خیابان‌ها بود و همچنین تمام کسانی که در این فتنه نقش داشتند تقلب را رمزی برای ایجاد حساسیت در مردم برای لشکر کشی در خیابان عنوان کردند. 
 
دادستان کل کشور با بیان اینکه در فتنه ۸۸ ظلم‌های بسیاری شد، افزود: نسبت به انتخاباتی که با سلامت برگزار شده بود، اعلام تقلب صورت گرفت و همچنین تردید در دل خوبان و مردم متدین بوجود آمد. 
 
وی امیدوار کردن دشمن را سومین ظلم فتنه ۸۸ خواند و افزود: نسبت به امنیت جامعه و مردم در کوچه و خیابان تردید شد و امنیت در جامعه به مخاطره افتاد و مردم هشت ماه از کسب و کار افتادند و خانه و کاشانه و محل تجارت آن‌ها مورد حمله قرار گرفت و اهانت‌های بسیاری نیز به ارزش‌های دینی انجام شد. 
 
این مقام قضایی تصریح کرد: استکبار جهانی رسما اعلام کرد که همه زمینه‌ها را برای آشوبگران آماده می‌کنیم و برای اولین بار گفتند که در سفارتخانه‌ها در تهران باز است و هر کس از آشوبگران می‌خواهد به آنجا پناهنده شود. 
 
وی با بیان اینکه چند ماه پیش از آغاز فتنه تلویزیون بی‌بی سی فارسی برای اولین بار ۲۴ ساعته شد، افزود: فضاهای مجازی در‌‌ همان زمان فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز کردند. 
 
حجت‌الاسلام رییسی با بیان اینکه فتنه ۸۸ مسبوق به سابقه در کشور نبوده است، افزود: هر چند این فتنه با شعار پیروزی در انتخابات آغاز شد، ولی آخر آنجایی که این پدیده سر برآورد مساله انتخاب نبود بلکه شعارهای «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» و همچنین «استقلال آزادی جمهوری ایرانی» و اهانت به اصل مسلم و اساس انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه بود. 
 
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هشدارهای زیادی از ابتدای فتنه هم در نماز جمعه و هم طی پنج سال دادند، افزود: معظم له در سخنرانی‌های مختلف به فتنه گران فرمودند شما آغاز کننده فتنه هستید، ولی نمی‌توانید آن را جمع کنید چون دشمن زبون نشسته است تا این حرکت نورانی یعنی انقلاب اسلامی را متوقف کند ولی آن‌ها توجه نکردند. 
 
دادستان کل کشور در پایان با اشاره به اینکه فتنه گران به امام حسین (ع) و مراسم عزاداری آن حضرت اهانت کردند، گفت: پس از این اقدام فتنه گران، مردم بدون اینکه بحث انتخابات و رای دادن به کاندیدایی خاص برای آن‌ها مطرح باشد در راهپیمایی ۹ دی به حمایت از انقلاب و نظام برخاسته و همچنین با ولایت و ارزش‌های الهی پیمان بستند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی